Plan lekcji
Zapoznaj się z aktualnym planem lekcji w Naszej szkole.
 
Jadłospis
Zobacz co Nasza kuchnia serwuje w tym tygodniu na obiady.
 
Dowóz dzieci
Harmonogram dowozu
dzieci do Naszej szkoły.
 
Zgubiłeś legitymację?
Zapoznaj się
jak uzyskać duplikat.
 
Smaller Default Larger

lodzkie reg

Gmina Ozorków kończy realizację projektu pn.

„Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z  siedzibą w Ozorkowie”

Celem głównym projektu jest zwiększenie dostępności e-usług publicznych i wzrost liczby mieszkańców korzystających z e-usług w Gminie Ozorków oraz sprawne zarządzanie gminą, dzięki stworzeniu jednego centrum przetwarzania i udostępniania informacji dla pracowników jednostek organizacyjnych w Gminie Ozorków.

Projekt bezpośrednio skierowany jest do:

  • mieszkańców Gminy Ozorków,
  • pracowników Urzędu Gminy Ozorków,
  • 3  gminnych jednostek oświatowych:
    • Szkoła Podstawowa im. Stanisława Jachowicza w Leśmierzu,
    • Szkoła Podstawowa im. 17 Wielkopolskiej Dywizji Piechoty w Modlnej,
    • Szkoła Podstawowa im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Solcy Wielkiej.

Pośrednio do mieszkańców regionu łódzkiego i wszystkich zainteresowanych.

Inwestycja objęła:

  • budowę portalu z elektronicznymi usługami,
  • budowę systemu oświatowego,
  • budowa aplikacji specjalistycznych (zagospodarowanie przestrzenne, ewidencja ludności),
  • dostosowanie do aktualnych potrzeb i unowocześnienie oprogramowania systemowego, narzędziowego i elektronicznego zarządzania dokumentami, back office,
  • zakup sprzętu, rozbudowa infrastruktury sieci teleinformatycznej i przetwarzania danych oraz modernizacja serwerowni,
  • szkolenia pracowników.

W ramach projektu wdrożonych zostanie 6 usług on-line, w tym:

  • 3 usług na poziomie 3-interakcji dwukierunkowej,
  • 3 usługi na poziomie 4–transakcyjności

Ponadto wdrożone zostaną usługi wewnątrzadministracyjne (A2A) – 3 szt.

Dzięki realizacji projektu, Gmina Ozorków udostępni on-line 100 szt. i zdigitalizuje 50 szt. dokumentów zawierających informacje sektora publicznego. Szacuje się, że liczba pobrań/odtworzeń dokumentów wyniesie 1000 szt., a z udostępnionych elektronicznych usług skorzysta w ciągu roku 503 osoby.

Projekt uzyskał dofinansowanie na poziomie 85% kosztów kwalifikowalnych.