Drukuj

lodzkie reg

Gmina Ozorków kończy realizację projektu pn.

„Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z  siedzibą w Ozorkowie”

Celem głównym projektu jest zwiększenie dostępności e-usług publicznych i wzrost liczby mieszkańców korzystających z e-usług w Gminie Ozorków oraz sprawne zarządzanie gminą, dzięki stworzeniu jednego centrum przetwarzania i udostępniania informacji dla pracowników jednostek organizacyjnych w Gminie Ozorków.

Projekt bezpośrednio skierowany jest do:

Pośrednio do mieszkańców regionu łódzkiego i wszystkich zainteresowanych.

Inwestycja objęła:

W ramach projektu wdrożonych zostanie 6 usług on-line, w tym:

Ponadto wdrożone zostaną usługi wewnątrzadministracyjne (A2A) – 3 szt.

Dzięki realizacji projektu, Gmina Ozorków udostępni on-line 100 szt. i zdigitalizuje 50 szt. dokumentów zawierających informacje sektora publicznego. Szacuje się, że liczba pobrań/odtworzeń dokumentów wyniesie 1000 szt., a z udostępnionych elektronicznych usług skorzysta w ciągu roku 503 osoby.

Projekt uzyskał dofinansowanie na poziomie 85% kosztów kwalifikowalnych.